Bestelproces


Stap 1: Kies uw product

In stap 1 kiest u uw product en de producteigenschappen zoals de papiersoort en het formaat. U krijgt dan een prijsoverzicht met aantallen. De levertijd kiest uw helemaal zelf, normale levering, express levering of zelfs een next-day levering is in veel gevallen mogelijk.
Nadat u op de bijbehorende prijs heeft geklikt, kunt u het gekozen product in het winkelwagentje leggen.


Levertijden gelden vanaf de huidige dag, mits de bestelling bij ons binnen is voor:
- 09.00 uur 's ochtends bij offset drukwerk
- 12.00 uur 's middags bij digitaal drukwerk
Incl. drukklare bestanden die voldoen aan onze aanleverspecificaties.



Wilt u daarna nog een product bestellen? Klik dan op de knop ‘VERDER WINKELEN’.
Zo niet, dan gaat u door met Stap 2.

Een bestelling wijzigen? Geen probleem. In de volgende stap kunt u uw order aanpassen.


Stap 2: Inloggen | Uw gegevens

Bent u een nieuwe klant? Dan maakt u in Stap 2 eenmalig een account aan (of u bestelt als gast). Bent u al klant? Dan logt u in.


Stap 3: Afrekenen

U heeft drie manieren om te betalen:
 1. iDEAL: Veilig en vertrouwd online afrekenen binnen uw eigen bankomgeving.
 2. Vooruit betalen: U maakt het volledige bedrag inclusief BTW over naar:
     bankrekeningnummer 81.61.218 t.n.v. Print Studio Zeven o.v.v. uw order nummer.
     Zodra uw betaling is ontvangen, gaan we met uw bestelling aan de slag.
 3. Paypal: Betalen met paypal is makkelijk. U hoeft er niet eens bank- of creditcardgegevens voor in te voeren.
     En het doen van een betaling via PayPal kost niets!
 

 In uw account kunt u de betaalstatus van uw bestelling zien. 

 


Stap 4: Bestand uploaden

Om uw bestelling te drukken, hebben we een correct aangeleverd bestand nodig van uw ontwerp. 

Er zijn 3 manieren om uw ontwerpbestand naar ons te sturen:

1. Bestanden uploaden via ons aanleversysteem. Geschikt voor bestanden tot 100 MB.
    Alleen mogelijk indien u een account heeft. 
Bekijk uitleg

 

 

 

2. Bestanden aanleveren via onze wetransfer pagina. Geschikt voor bestanden tot 2 GB.
    Belangrijk bij deze aanlevermethode is dat u uw ordernummer vermeld bij elk aangeleverd bestand.
    Bekijk uitleg

 



3. Bestanden aanleveren via e-mail. Geschikt voor kleine bestanden tot 5 MB.
    U kunt de bestanden verzenden naar bestanden@dailydrukwerk.nl
    Belangrijk bij deze aanlevermethode is dat u uw ordernummer vermeld bij elk aangeleverd bestand.
   
   


Lukt het uploaden van bestanden niet? Neemt u dan contact met ons op.


 

Helpdesk

Komt u er niet uit? Bekijk de veelgestelde vragen. Of mail onze helpdesk. U krijgt zo snel mogelijk, maar altijd binnen 24 uur antwoord.